2010, lista över året som gått!

Gjorde du något 2010 som du aldrig gjort förut?
Modellade i underkläder.

Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inte gett några nyårslöften, så de va ju inte så svårt...

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja.

Dog någon som stod dig nära?
Nej, thank God!

Vilka länder besökte du?
Inga.

Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Ja, praktik, sen jobb. Skulle vilja flytta till större lägenhet och vill skaffa hund! :)

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
14/10. Jag och älskling blev tillsammans :D

Vad var din största framgång 2010?
Ja du, vet fan inte...

Största misstaget?
För låga tankar om migsjälv...

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, i huvudet :P

Bästa köpet?
Min svarta kristallkrona! Kommer jag nog ha för alltid!

Vad spenderade du mest pengar på?
Hum, hyra?

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Varje gång Becca kommer hem blir jag glad!
Blev bjuden på restaurang av älskling. Och så hade jag en väldigt fin födelsedag!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Slash soloplatta, Whiskey lullaby och Queen obscene.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare!

Vad önskar du att du gjort mer?
Umgåtts med familjen.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Gömt mig under täcket...

Hur tillbringade du julen?
Men bästis och älskling :)

Blev du kär i år?
Jaa :D

Favoritprogram på TV?
Sons of Anarchy

Bästa boken du läste i år?
Oj... har läst så sjukt mycket, men Dessperation va jävligt bra.

Största musikaliska upptäckten?
De va nog Slash, de va liksom musik orgasm...

Något du önskade dig och fick?
Kärlek ;)

Något du önskade dig men inte fick?
Jobb...

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Hade grillparty hos mamma med vänner, sen gick vi och bada och sen utgång. Jävligt kalas!

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, att jag mått bättre, men de är ju inte så mycket att göra åt...

Vad fick dig att må bra?
Umgås med vänner, älskling och Daisy!

Vilken kändis var du mest sugen på?
Nikki Sixx som vanligt ;P

Vem saknade du?
Becca!!

De bästa nya människorna du träffade?
Helena, Freddy och älskling!

Mest stolt över?
Att jag tog mig igenom ett år till? Haha nä, jag vet inte.

Högsta önskan just nu?
Att alla nära och kära har det bra. Att jag kan komma igång och få ett normalt liv. Och en vovve :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0