Creative is gold


Fan va kreativ jag har varit idag då! Jag har bakat, sytt och målat!
Jag sydde in och lagade lite byxor. Blev fan bra, lite tighta kanske, men de går alltid att kläma sig i ;). Hatar när byxor är hängiga! När det inte är meningen dvs...
Jag lyckades ju dessutom spräcka ett par jeans så hela röven hängde ut för några helger sen, haha! Men dom gick att laga utan att det såg konstigt ut. Sköönt, för de va mina favvo jeans som jag haft i 10 år! Konstigt att dom gick sönder... :P.

Nu sitter jag med en öl i handen och väntar på Krille. Fast han kommer inte förens tio tiden, så e ju ett tag kvar :(. Cant wait på att hoppa upp i hans famn!

pεαcε 'и ℓσve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0