Love at first sight


Beställde hem denna väskan som jag suktat efter i typ ett år nu. Har inte haft råd, och har igentligen inte det nu heller, men min gamla väska sjunger verkligen på sista versen och börjar falla ihop för mig...
Den kosta 1000 spän, men de får det va värt eftersom deras väskor är jävligt bra kvalite! Min förra har använts konstant i typ fem år och har först nu börjat gå sönder. Och så är den ju så jävla snygg!!

Jag håller på och tvättar just nu och sen ska jag på möte med min behandlingsansvarige. Lite seg dag, men sånna ska man ju kunna klara sig igenom! Det lättar ju lite när man vet att det är nått fint som väntar en i posten! ;)

pεαcε 'и ℓσve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0