Shop till u dropp!


Igår när jag gick och kollade presenter till Leah så gick jag in en snabbis på gina tricot, då såg jag att dom hade rea, så bestämde att jag skulle kolla lite idag, eftersom jag fick presentkort därifrån i julklapp. Så åkte dit idag, och jävlar vilken rea dom hade! Allt kostade 49:- eller 99:-!
Så jag köpte fyra par jeans, ett par skinnbyxor, en skjorta, två jackor, ett par strumpbyxor och lite ringar. Och jag har forf pengar kvar! Helt sjukt ju! Så jävla bra! :)

Igår hittade jag jätte fina presenter till Leah. En Hello Kitty mössa, Hello Kitty vantar och ett rosa nitarmband, (allt matchade). Fan ville ju ha allt själv ju! Jag är hopplös på barnavdelningen :P!
Krille blev iaf skit glad, tycket att presenterna passade skitbra från oss, för dom va både söta och rockiga ;P

Idag va jag på abf och träffade min nya handledare. Hon va skit bra! Vi fick mer gjort på en kvart än jag och den förra fick på flera månader! Så just nu känns allt jätte bra :)! Känns som jag fått lite ny power!

Nu ska jag hoppa i ett bad med ett glas vin och njuta av migsjälv:P.

pεαcε 'и ℓσve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0